Facebook реклама и публикации

Какво предлага Facebook?

Преди всичко огромна аудитория, която може внимателно да се отсее по стотици критерии. Този фактор води до внимателно уползотворяване на рекламния бюджет и възможност да се представи послание пред конкретна група потребители. Обратната връзка е много важна за всеки бранд, а социалната мрежа дава възможност за лесна двупосочна комуникация с потребителите. С времето се натрупва и точна статистика какви са потребителите които се интересуват от фирмата Ви и това дава възможност за преосмисляне на бизнес стратегията. Плащането при рекламата във фейсбук може да бъде на импресии (CPM), на действие (харесване, споделяне, коментар) или на клик (CPC). Освен това рекламата може да се оптимизира за различни цели – максимално достигнати хора за ден, максимален брой показвания, повече действия или покупки от потребители. При последния вариант, facebook показва рекламата приоритетно на хора за които знае, че кликат на такива реклами и пазаруват след като намерят нещо интересно в социалната мрежа. Също така може да се показва реклама само пред хора, които са посещавали сайта Ви или страници от него или са Ви оставили имейл адрес. Това може да доведе до 60% по-висока ефективност на рекламите Ви и повече продажби.

Какво Ви предлага Адвенто?

Имаме богат опит в създаването и управлението на facebook страници и реклами. Нашите услуги включват:

  • Създаване и брандиране на фейсбук страница
  • Създаване на публикации и техните изображения
  • Комуникация с потребителите
  • Създаване и управление на реклама
  • Изграждане на стратегия за популяризация
  • Вграждане на фейсбук пиксел и ремаркетинг (включително на настоящи клиенти)
  • Добавяне на open graph протокол към сайта ви

Как става?

  1. Изграждаме план с ясни цели.
  2. Заедно избираме подходяща аудитория.
  3. Решаваме какво да промотираме – преди всичко ползи, а не продукти.
  4. Създаваме различни кампании и ги тестваме за ефективност.
  5. Често променяме съдържанието, за да е винаги свежо и интересно за феновете Ви.
  6. Стартираме ремаркетинг кампании за да уловим пропуснатите продажби