SEO – оптимизация за търсачки

Защо SEO от Адвенто?

Оптимизация за търсачките се прави с цел да се увеличи трафика (посещенията) на сайта, а не просто за да се постигне по-добро позициониране по дадени ключови думи. В крайна сметка повечето посетители носят повече приходи, а не позицията в някоя търсачка. Разбира се, че между двете неща има пряка връзка, но потребителя избира върху кой резултат да кликне, дори когато той не е първият. Ако фирмата, която прави оптимизацията на сайт няма опит и в маркетинга, шансът да загубите посетители е голям.
В ранните дни на SEO преобладаваха неетични тактики за издигане на сайт в резултатите от търсене. Това започна да става масова практика и алгоритмите на търсещите машини започнаха да еволюират заедно с изобретателността на оптимизаторите. В наши дни, всички бързи и лесни тактики за SEO не вършат работа и дори водят до наказание от търсачките. Редовно излизат ъпдейти на техните алгоритми, които имат за цел да подобрят търсенето, но и да се борят с неетичната оптимизация. Много сайтове биват наказани заради „лошо“ (Black Hat) SEO и затова изборът на фирма, която да се погрижи за интернет присъствието Ви е много важен. В Advento използваме само „White hat“ тактики за да не застрашаваме бизнеса на клиентите ни. Разнообразието от SEO услуги, които предлагаме, покрива нуждите на всички видове бизнес – от малък ресторант до застрахователни компании.

Какво правим?

Отдавна оптимизацията не се прави само с подбор, писане и броене на ключови думи. Търсачките се опитват да покажат най-полезните за потребителите сайтове и затова качеството е по-важно от количеството на съдържанието. На първо място ще направим безплатен одит на сайта, за да се запознаем с настоящото му състояние и история. Ще Ви представим най-приоритетните задачи за подобряване на позиционирането и ще обсъдим плана за действие. Следва същинската оптимизация, която може да се раздели в 3 основни направления:

On-Page оптимизация – на структурата и съдържанието:

  • Технически анализ – Създадохме бот подобен на този на търсачките с който ще обходим целия Ви сайт страница по страница. Получаваме подробна информация за всяка от тях и списък с всички грешки и проблеми възникнали при сканирането. Това е добро начало, защото е немислимо да се прави оптимизация на сайт, който не работи какво трябва. Проверяваме за лиспващ alt атрибут на изображенията Ви и ги добавяме ако е нужно. Изследваме показателите в google webmaster tools, които дават яснота за това какво „не харесват“ търсачките и какви проблеми намират те?
  • Технически подобрения – Измерваме скоростта на зареждане на страниците и ако е необходимо правим подобрения. Тестваме сайта Ви за „нагаждащ се“ (responsive) дизайн, който позволява показването му по оптимален начин на всякакви устройства – от смартфон, през таблет, до монитор с голяма резолюция. Често няма правилно поставени релации на връзките в сайта, с което също се справяме. Проверяваме за неправилно написани URL-и, като ако се налага промяна, ги пренасочваме с 301 redirect за да няма спад в трафика към сайта ви заради ненамерени адреси. Проверяваме дали използвате правилно microdata на Schema.org и ако се налага коригираме елементите или ги добавяме.
  • Изграждане на съдържание – Слабото позициониране в търсещите машини често се дължи на дублирани или оскъдни текстово съдържание, H тагове, мета заглавия и мета описания. Проверяваме всички страници за повторения на текст както на сайта, така и в мрежата. Изготвяме анализ за повторенията и липсите на текст и се заемаме с промяната и написването на нова информация. За да постигнем най-добри резултати, започваме работа от най-посещаваните страници. Използваме само проверени автори на съдържание (копирайтъри) и проверяваме всички текстове за качество и уникалност преди да ги публикуваме.

Off-Page SEO – оптимизация на външните фактори:

  • Анализ на конкуренцията – Ще проучим какво и как са постигнали конкурентите Ви и ще изготвим стратегия за „изпреварването“ им. Анализът включва и подбор на ключовите думи които ще е нужно да оптимизираме за да постигнете по-добри резултати.
  • Профилиране на връзките – Проверяваме за „лоши“ линкове, които може да навредят на позиционирането Ви и ако има такива ги премахваме или понижаваме (disavow). Проверяваме за неработещи връзки на сайта и извън него. Изготвяме стратегия за дългосрочно естествено натрупване на качествени линкове.
  • Социално присъствие – Изграждане на стратегия за споменаване на бранда Ви в мрежите и създаване или подобряване на страниците в социалните мрежи facebook, google+ и др.

SEO на онлайн магазини.

Електронната търговия е голяма част от опита ни и е наша страст. Имаме опит с множество платени и безплатни платформи и познаваме предимствата и недостатъците им. Познаваме онлайн бизнеса и неговите нужди и знаем как да изградим доверие в клиента. Оптимизацията на един онлайн магазин е комплексна и изисква специално внимание. Освен факторите по-горе, отчитаме ефективността на магазина преди да започнем работа. Само така може да сме сигурни, че усилията ще доведат до продажби, а от там и до печалба. Провеждаме редица тестове на поръчките, работата на платформата, дизайна и поведението на клиентите. Резултатите от тях превръщаме в план за подобряване на магазина. Ако имате свои програмисти и дизайнери, може да им изпратите готово задание, а в противен случай нашият екип може да се заеме с промените.

Какви други SEO услуги можем да Ви предложим?

  • Обучения по SEO – Можем да Ви научим да се грижите сами за оптимизацията си и всичко да е във Ваши ръце. Един курс ще Ви помогне да разберете всички аспекти на сайта си и да спестите много средства в дългосрочен план. Все пак никой оптимизатор не познава бизнеса Ви по-добре от Вас.
  • Писане на авторски текст (копирайтинг) – Работим с много автори на съдържание, които познаваме добре и можем да изберем човека за Вас. Може да поръчате и съдържание срещу месечна такса и ние да се грижим за всичко. Задължително проверяваме всяка статия за уникалност и качество на текста.
  • Еднократен seo одит – Ако искате да научите текущото състояние на сайта си и как да го подобрите.